اهنگ زیبایی رو براتون گذاشتم که اگر ذهن شلوغی دارید بهش گوش کنید و حال کنید عجب چیزی مگه میشه با یه اهنگ ذهن بسیار شلوغ ما به ارامش برسه نمیدونم شایدم شد حالا گو ش کنید ضرر نداره که این همه اهنگ گوش کردید به کجا رسیدید حالا این یکی رو هم گوش کنید راستی اهنگه تو این پست نیست تو پست های دیگست همینجوری کشوندمتون اینجا ناراحت تشو چیزی از حجم اینترنتت حروم نشد تو این وبلاگ کلی بچرخیدو حال کنید چون که تبلیغات نداره و صفحاتش سریع باز میشه بهتره تا بخوای بری تو یه سایت برا یه مطلب اون وقت به غیر از صفحه اصلی 10 تا صفحه تبلیغ ساعت وعینک گرفته تا زیر شلواری در حد نو براتون باز بشه اینجا خبری از زیر شلواری و عینک ریبون نیست تو اینجا همه چیز پیدا میشه البته فعلا تازه درستش کردم حالا بعدا مطالبش زیاد میشه 
نمی دونم چرا این پست رو دارم مینویسم حوصلم سر رفته اصلا خودمم نمی دونم چی دارم مینویسم حالا شما قهر نکنید بابا بعدا این پست مسخره پاک میشه شما برید با صفحه های دیگه حال کنید این صفحه و هم نادیده بگیرید 
اغا ما شکسته نفسی میکنیم میریم تو وبلاگای بقیه براشون نظر میدیم که بیا برا تبادل لینک چشمتون روز بد نبینه طرف جوری به رو خودش نمیاره که انگار سایت گوگله خخخخخ شوخی کردم ناراحت نشید شاید وقت نداشته بیاد  
کلا همینجوریم من حتما میخوای بپرسی چه جوری منم نمیگم بهت مگه فوضولی اصلا من میخوام ادامه تحصیل بدم شما هم بیخودی به این دلت صابون نزن 
اگه نخونی ضرر کردیا بخونش
یه روز یه دیوونه قرص هاشو بر عکس میخوره میخواید بدونید چی میشه 




خوب فکر کن 



















فکر کن نترس بابا فکر کردن که پولی نیست 






























خیلی جالبه ها 



















به هوشتونم بستگی داره 































اگه فهمیدی که با هوشی اگه نه پس یه همت کن و برو بالا ببخشد برو پایین 





















خدا وکیلی فکر کردی قرص پشت و رو داره که یه ساعته داری هی میای پایین اون دیوونه بد بخت هم چیزیش نشد شما به فکر خودت باش دیگه نیای پایینا

























ای بابا اومدی که عیب نداره بیا 
خب بحث قبلیمون چی بود 
خخخخخخخخخخخخ همچین داری مطلبو دنبال میکنی انگار این متن برنده جایزه نوبل شده
ولی عیب نداره دتبال کن 
خسته شدم دیگه باید برم بفیه چرندیاتمو بعدا براتون مینوسم 
بای بای 
ادامه داره